Markkinointi on AitoMarkkinointia

AitoMarkkinointi on lupaus, jonka voit lunastaa – ei ylisanoja vaan oikea asiaa. Kysy asiakkailtasi ja innovoi oman näköinen palvelusi ja vie niiden markkinointi luonnolliseksi osaksi yritystoimintaa. Se on helpompaa kuin usein kuvitellaan.

  • Markkinavuoropuhelun kehittäminen
  • Kuluttajakysynnän eheyttäminen ja kanavointi

Tavoitteenamme on toimivat hyvinvointimarkkinat ja myönteinen kuluttajakokemus sekä pysyvien muutosten aikaansaaminen. Ota meihin yhteyttä, kun mietit yrityksesi markkinointiasioita ja tarvitset käytännön työkaluja ja keinoja liiketoiminnan kehittämiseksi markkinoinnin keinoin.

Internet muutti markkinointiajattelun

Internet on muuttanut markkinointiajattelun pysyvästi. Sähköistä markkinointia voi ja kannattaa tehdä itse. Kaikkea ei tarvitse ostaa markkinoinnin asiantuntijoilta mutta kannattaa teettää ammattilaisella kotisivujen pääviesti, layout ja värimaailma. Tästä on helppo jatkaa itse, jolloin markkinointiviestistä tulee oman näköistä ja persoonallista – aitoa Arkimarkkinointia.

Asiakas hakee ideoita hakukoneen (esim. Google) avulla ja vertailee palveluntarjoajien kuvauksia tuotteen sisällöstä, hinnasta ja palveluntuottajan osaamisesta. Sisällön tuottaminen sähköisiin jakelukanaviin (esim. kotisivut, Facebook tai Twitter) onnistuu helposti ja nopeasti. Markkinoitavat kohteet haetaan yrityksen jokapäiväisestä toiminnasta ja ympäristöstä. Kerrotaan asiakkaita kiinnostavia ja ostopäätöstä auttavia tarinoita, jaetaan kännykamerakuvia ja videoita. Kaikki vinkit asiakkaillesi ja muille käyttäjille, joista he voivat hyötyä heti, ovat kullanarvoisia.

Sähköisessä markkinoinnissa ja myynnissä lähdetään liikkeelle jo olemassa olevasta tarpeesta tai herätteen käynnistämästä kiinnostuksesta. Tuetaan asiakkaan vaihtoehtojen etsintää, palvelun tai tuotteen sopivuuden arviointia, ostoa ja palvelun tuottamista. Kerätään kaikesta sähköistä palautetta jaettavaksi muille asiakkaille tai käytettäväksi omien palveluiden ja tuotteiden kehittämiseen. Kivijalkakaupassa näet minkä hyllyn ääreen asiakas pysähtyy ja voit aloittaa keskustelun kyseisistä tuotteista. Verkossa näet vastaavan käyttäytymisen mittaristollasi. Verkkoympäristössä markkinointi on kaksisuuntaista. Mukavaa on, jos palvelun voi ostaa verkosta.

Arkimarkkinoinnin oppii tekemällä. Kysy meiltä lisää, kuinka onnistua. Saat meiltä yrityksellesi toimivat käytännön työkalut sähköisen markkinointiin. Autamme myös verkkokaupan perustamisessa. Lataa tästä Arkimarkkinointi-esityksemme.